کلینیک دکتر احمد
برترین مرکز درمان مشکلات ارتوپدی کشور

آدرس کلینیک : تهران- میرداماد -کازرون شمالی- کوچه نیک رای - ساختمان ماریا- پلاک 2 واحد 8

تهران- میرداماد -کازرون شمالی- کوچه نیک رای - ساختمان ماریا- پلاک 2 واحد 8

دکتر خوب برای زانو درد، بهترین انتخاب برای درمان آرتروز، نقرس و نرمی کشکک زانو

زانو درد علامتی شایع میان افراد است که بنا به دلایل مختلفی بروز پیدا می کند. زانو درد در افراد سالخورده به علت عوامل دژنراتیو بیشتر مشاهده می شود اما امروزه در سنین 30 سال به بالا نیز به فراوانی موجود است. علت تاکید ما در انتخاب دکتر خوب برای زانو درد این است که مراجعه به مراکز تخصصی و انجام اقدامات درمانی پیشرفته توسط دکتر زانو درد باتجربه باعث می شود که روند درمان با حداقل عوارض و سرعت بیشتری طی شود اما مراجعه به کلینیک های غیرمعتبر و انجام روش‌های خانگی، عواقب ناگواری در بر دارد. توصیه می کنیم برای آشنایی بیشتر با روش های درمان زانو درد توسط فوق تخصص زانو در تهران همراه ما بمانید.

دکتر فوق تخصص عصب پا

پیدا کردن دکتر خوب برای زانو درد چه اهمیتی دارد؟

در ابتدای مقاله مختصرا به اهمیت مراجعه به دکتر خوب برای زانو درد اشاره نمودیم. در این قسمت توضیح مختصری را من باب این موضوع ارائه می نماییم؛ با این هدف که شما کاربران گرامی مسئله درد زانو را جدی گرفته و جهت درمان آن از روش های اصولی توسط دکتر خوت برای زانو درد استفاده کنید. افراد به محض مواجه شدن با این عارضه می بایست به یک پزشک خوب برای زانو درد مراجعه داشته باشند و زانو درد را کاملا جدی بگیرند؛ زیرا در غیر این صورت بیماری پیشرفت کرده و فرد ناگزیر، باید به استفاده از راه های درمانی سخت و تهاجمی بپردازد

اولین و مهمترین نکته در این راستا، وجود دلایل مختلف برای درد زانو است. درد زانو در درجات مختلف ایجاد می شود و بسته به علائمی که همراه آن وجود دارد، می تواند نشانه انواع آسیب ها در آناتومی زانو باشد. دکتر خوب برای زانو درد، تنها فردی است که به انواع علل زانو درد آگاه بوده و قادر به درمان و ارائه بهترین توصیه های درمانی می باشد.

پزشک خوب برای زانو درد تحصیلات خود را در زمینه ارتوپدی تکمیل نموده و از راه های تشخیصی تخصصی برای کشف علت درد زانو بهره می گیرد. همچنین در صورتی که نیاز باشد، بیمار را به متخصصان سایر حوزه ها ارجاع می دهد. زمانی که افراد به یک دکتر خوب برای زانو درد مراجعه ننمایند، با عوارضی مانند تشخیص نادرست و استفاده از روش های درمانی بیهوده، اتلاف هزینه، اتلاف زمان و از همه مهمتر پیشرفت بیماری مواجه می گردند.

 

ویژگی های دکتر خوب برای زانو درد

اکنون که به اهمیت مراجعه به پزشک خوب برای درد زانو پی بردید، لازم است تا انواع ویژگی های موجود در یک دکتر خوب برای زانو درد را بشناسید و با دیدی روشن جهت درمان اختلالات خود گام بردارید. توجه داشته باشید که مراجعه به پزشک خوب برای درد زانو صرفا برای افراد میانسال حائز اهمیت نیست و همه افراد در هر سنی بایستی برای انجام اقدامات درمانی درست و اصولی کوشا باشند.

  • یک دکتر خوب برای زانو درد، باید تحصیلات آکادمیک مرتبط با ارتوپدی و درد زانو را گذرانده باشد.
  • مجوز کار و پروانه نظام پزشکی دکتر متخصص زانو درد بایستی معتبر باشد که برای اطمینان از این امر، افراد می توانند اعتبار کار پزشک را به صورت اینترنتی پیگیری کنند.
  • پزشک خوب برای زانو درد اطلاعات خود را بر اساس دانش روز دنیا و اکتشافات درمانی جدید آپدیت می کند و به دروس مطالعه شده در زمان تحصیل خود اکتفا نمی نماید.
  • نتایج کار یک دکتر خوب برای زانو درد، عموما توسط بیماران قبلی وی تایید شده و رضایت بخش می باشد. لذا یک پزشک خوب برای زانو درد در سطح منطقه شناخته شده است.
  • دکتر خوب برای زانو درد رفتاری متناسب با موازین اخلاقی در پی گرفته و با بیماران به خوبی برخورد می کند.
  • یک پزشک خوب برای زانو درد به بیماران آرامش خاطر داده و حدالامکان از میزان استرس آنان می کاهد.
  • سلامت بیمار از نگاه یک دکتر خوب برای درمان زانو درد اهمیت بسیار بیشتری از هزینه درمان و مادیات دارد.
  • پزشک متخصص و متبحر، می بایست دارای مهارت های ارتباطی و کلامی کافی باشد تا بتواند بیمار یا همراهان وی را به وضوح در رابطه با شرایط و وضعیت حاکم آگاه سازد.
  • در نهایت بایستی اشاره کنیم که متخصصان باتجربه و ماهر دارای ویژگی مسئولیت پذیری بسیار می باشند که توانایی آن ها را در جهت انجام درمان خلاقانه و به روز افزایش می دهد. به این معنا که از روش های جدید و موثرتری برای درمان استفاده می کنند و از زیر بار وظایف خود شانه خالی نمی کنند. بنابر موارد مذکور افراد بایستی ضمن تحقیق و پرس و جو، یک دکتر خوب برای زانو درد را برگزینند.

 

عوارض عدم مراجعه به دکتر خوب برای زانو درد

در قسمت های پیشین مفصلا با چگونگی پیدا کردن یک پزشک خوب برای زانو درد آشنا شدید. حتما تا به حال به این نتیجه رسیده اید که عدم درمان توسط دکتر خوب برای زانو درد شما را به درسر می اندازد. اما به راستی در این صورت چه عواقبی در انتظار افراد خواهد بود؟

کاربران گرامی توجه داشته باشید که درد زانو در حد خفیف در بسیاری از موارد زیاد به طول نمی انجامد و مبنی بر وجود بیماری خطرناک نیست؛ چرا که زانو نیز مانند هر عضو دیگری پس از هر فعالیت طولانی مدت دچار خستگی شده و به استراحت نیاز دارد اما در برخی از موارد نیز درد زانو علامتی هشداردهنده است که نشان از وجود بیماری و اختلال در بدن یا مفصل زانو می باشد؛ لذا رفتن نزد پزشک خوب برای زانو درد در چنین مواقعی ضرورت پیدا می کند.

به این صورت که شما می بایست با طولانی شدن درد یا تکرار آن به پزشک مراجعه کرده و درمان خود را آغاز کنید. اهمیت مراجعه سریع به دکتر خوب برای زانو در مواردی که فرد مبتلا به بیماری روماتیسم، انواع کیست های زانو، پارگی منیسک و… می باشد، بیشتر است و چنانچه فرد در جهت درمان بیماری های مذکور اقدام نکند، با عوارض زیر دست و پنجه نرم خواهد کرد.

  • گسترش علائم بیماری زانو و بروز التهاب و محدودیت در حرکت از جمله عوارضی است که در صورت عدم درمان بیماری هایی مانند آرتروز، تاندونیت، روماتیسم و… ایجاد می شود.
  • خشکی و تورم در پا در صورت عدم تشخیص روماتیسم توسط پزشک عارضه ای شایع می باشد.
  • عدم تشخیص و درمان به موقع کیست زانو توسط دکتر خوب برای زانو درد، فرد ر با عوارضی همچون ترکیدن کیست و بروز لخته خون مواجه می سازد.
  • از دست دادن توان حرکت برای همیشه نیز می تواند عارضه عدم درمان بیماری های زانو باشد.
  • در نهایت می بایست متذکر شویم که انجام اقدامات درمانی به خصوص روش های درمانی تهاجمی و جراحی زانو نیازمند مراجعه به پزشک خوب برای زانو درد است. مشاهدات نشان می دهند که افراد با آسیب دیدگی هایی مانند دررفتگی زانو و شکستگی ضمن مراجعه به مراکز غیرتخصصی، درمان ناموقفی را تجربه کرده اند و با گذشت زمان به بیماری های دیگری نیز مانند آرتروز مبتلا شده اند.

 

دکتر خوب برای زانو درد چه دلایلی را در نظر می گیرد؟

پیش از این نیز اشاره کردیم که دلایل مختلفی برای زانو درد وجود دارد. به این معنا که اختلالات مختلفی ممکن است که این ناحیه را تحت تاثیر قرار دهند. بنابراین زمانی که افراد به پزشک خوب برای زانو درد مراجعه می کنند، وی زانو درد را از جهات مختلفی بررسی می کند. بیماری های زیر نمونه از اختلالات می باشند که باعث زانو درد می شود.

روماتیسم؛ این بیماری جزو اختلالات خودایمنی است که که ممکن است، مفصل زانو را درگیر نماید. این بیماری در صورتی که توسط دکتر خوب برای زانو درد و فوق تخصص زانو در تهران درمان نشود، با درذ و تشدید التهاب رو به رو خواهد بود.

آرتروز؛ آرتروز اصلی ترین دلیل درد زانو است. آرتروز یک بیماری فرسایشی است اما امکان ایجاد آن بعد از آسیب نیز وجود دارد.

نقرس؛ شاید برایتان جالب باشد اما این بیماری تحت عنوان بیماری ثروتمندان شناخته می شود. شاید این موضوع را شنیده باشید که زیاده روی در مصرف گوشت، یکی از دلایل ایجاد نقرس است. مسلما در چنین شرایطی بعید نیست که از نقرس به عنوان بیماری ثروتمندان یاد شود! نقرس علائمی از جمله درد زانو، خستگی،تب، التهاب و… را به همراه دارد.

شکستگی و دررفتگی؛ درد زانو معمولا اولین علامتی است که فرد بعد از تروماهای فیزیکی تجربه می کند. این درد بسته به شدت آسیب دیدگی درجات مختلفی را شامل می شود. در طی شکستگی استخوان مفصل زانو عموما نیاز به جراحی و درمان سریع دارد. در مواقعی که استخوان از محل خود خارج شده است نیز افراد می بایست به پزشک فوق تخصص زانودر تهران مراجعه کنند تا بعد از انجام مراحل تشخیصی محل قرارگیری استخوان را تنظیم نماید.

پارگی رباط مفصل زانو؛ رباط قسمتی از مفصل زانو است که به اتصال و پایداری آن کمک می کند. زمانی که رباط پاره شده یا آسیب ببیند، فرد در زانوی خود درد احساس می کند. آسیب رباط صلیبی خلفی شایع ترین علت درد زانو است که در ورزشکاران به فراوانی دیده می شود.

سندروم زانوی ورزشکاران؛ این عارضه که تحت عنوان درد پاتلوفمورال نیز شناخته می شود، در افراد ورزشکاری که استفاده زیادی از زانو خود داشته اند، بسیار مشاهده می شود. این درد معمولا با گذشت زمان کوتاهی رفع می شود؛ اما توصیه می شود که افراد حتما به پزشک خوب برای زانو درد مراجعه کنند تا دچار عوارض بدتری نشوند.

نرمی کشکک زانو؛ نرمی کشکک زانو به شرایطی اطلاق می گردد که در طی آن بافت غضروفی زیر زانو دچار تحلیل رفتگی می شود. بدین ترتیب کشکک زانو در پوزیشن نامناسبی قرار می گیرد و علائمی مانند درد و التهاب را به وجود می آورد. ناگفته نماند که عواملی مانند کجی کشکک مادرزادی و صافی کف پا می توانند موجبات بروز این عارضه باشند.

کیست بیکر؛ کیست بیکر که معمولا در پشت مفصل زانو ایجاد می شود، کیسه ای حاوی مایع میان مفصلی می باشد که بنا به دلایل به بیرون از مفصل راه پیدا کرده است. این عارضه معمولا برای افراد خطرناک نبوده و قابل درمان می باشد. زمانی که افراد به دکتر خوب برای زانو درد مراجعه می کنند، وی با استفاده دارو به رفع درد و تورم پرداخته و توان حرکت زانو را افزایش می دهد.

تومور؛ تومورها توده هایی می باشند که در اثر تقسیم سلولی بی رویه و نابجا ایجاد شده اند. تجمع یاخته های سرطانی می تواند در هر قسمتی از بدن ایجاد شود و گاهی در کنار مفصل زانو هم دیده شده است. پزشک خوب برای زانو درد جهت درمان تومور از جراحی استفاده می کند.

دکتر خوب برای آرتروز زانو چه درمان هایی را پیشنهاد می کند؟

همانطور که اشاره نمودیم، آرتروز زانو یکی از دلایل شایع درد زانو می باشد. این عارضه در افراد پیر و مسن بیشتر از سایرین دیده می شود و خانم ها بیش از آقایان در معرض ابتلا به آن قرار دارند اما این به این معنا نیست که افراد در سنین جوانی دچار آرتروز نمی شوند. افراد در چنین مواقعی بایستی به پزشک خوب برای زانو درد مراجعه کنند. قبلا از این که به پاسخ این سوال بپردازیم که دکتر خوب برای آرتروز زانو چه درمان هایی را در نظر می گیرد؟، لازم است تا مختصرا در رابطه با چگونگی ایجاد این عارضه توضیحاتی ارائه نماییم.

همانطور که می دانید در میان مفصل زانو، بافتی انعطاف پذیر و ژلاتینی قرار گرفته است. تخریب و تحلیل این بافت عامل بروز آرتروز زانو می باشد. عوامل مختلفی وجود دارند که زمینه را برای تخریب این ماده فراهم می نمایند. از جمله مهمترین آن ها می توان به افزایش سن افراد اشاره کرد.

افراد ضمن افزایش سن و استفاده مکرر از زانو در طول سالیان سپری شده با تحلیل و تخریب ماده ژلاتینی مواجه می شوند. این موضوع در بانوان شدیدتر و زودتر ایجاد می شود اما به هر حال همه افراد زمانی که پا به سن می گذارند، می بایست نکات مراقبتی و پیشگیرانه را برای کاهش علائم آرتروز مدنظر قرار دهند.

در این راستا دکتر خوب برای آرتروز زانو پیشنهاد می کند که افراد در درجه اول برای پیشگیری از بروز زودرس آرتروز، ورزش را در اولویت قرار داده و از تحمیل فشار به زانو بپرهیزند. به طور مثال بالا رفتن مکرر از پله ها تاثیر مخربی بر روی مفصل زانو می گذارد.

دکتر خوب برای آرتروز زانو همچنین توصیه می کند که موادی مانند کلسیم، ویتامین دی و… را در رژیم غذایی خود قرار دهید و لبنیات و سبزیجات را در وعده های غذایی خود بگنجانید. زمانی که فرد به آرتروز مبتلا می شود و به دکتر خوب برای زانو درد مراجعه می کند، دکتر خوب برای آرتروز زانو درمان های زیر را بسته به علائم و شدت بیماری بر می گزیند.

داروهای مکمل؛ داروهای مکمل خوراکی یک راه درمانی موثر است که توسط دکتر خوب برای آرتروز زانو پیشنهاد می شود. این داروها بر پایه شیمیایی و گیاهی در محیط آزمایشگاهی تهیه شده و دارای خواص غضروف سازی می باشند. همچنین این داروها دارای مقادیر استانداردی از انواع ویتامین ها است که در نهایت موجب کند شدن تخریب مفصل زانو می گردد. نا گفته نماند که برخی از این داروها دارای مواد گیاهی یا مصنوعی ضدالتهاب نیز می باشند که در کاهش علائم آرتروز بسیار موثر است.

داروهای ضدالتهاب و مسکن؛ از آن جایی که افراد بعد از ابتلا به آرتروز زانو دچار التهاب در این ناحیه می شوند، استفاده از انواع داروهای ضد التهاب استروئیدی و غیراستروئیدی ضرورت می یابد. همچنین دکتر خوب برای آرتروز زانو، گاهی همزمان با ضدالتهاب ها مسکن نیز تجویز می نماید. البته توجه داشته باشید که داروهای ضدالتهاب معمولا علاوه بر رفع التهابات بدن، سبب تسکین درد نیز می شوند.

اوزون تراپی زانو؛ اوزون تراپی زانو توسط پزشک خوب برای زانو درد در طی چند سال اخیر کاربرد فراوانی داشته است. دکتر خوب برای آرتروز زانو از تزریق گاز اوزون استفاده می کند. گاز اوزون ترکیب سه اتمی اکسیژن است که تزریق آن به مفصل زانو در طی چند چند جلسه به رفع التهاب و تسکین علائم آرتروز کمک شایانی می کند. اوزون جریان خون در ناحیه را افزایش داده و ضمن افزایش اکسیژن رسانی سبب افزایش سرعت بهبود می گردد.

تزریق پی آر پی؛ تزریق پلاسمای حاوی پلاکت نیز مانند اوزون تراپی یک روش کم تهاجمی و بدون درد است که در مدت کوتاهی قابل اجرا می باشد. پلاکت دارای مقدار زیادی سلول های بنیادی است که مخصوصا در زمان ایجاد جراحت در ناحیه تجمع پیدا می کند و باعث افزایش سرعت ترمیم می گردد. این خاصیت بی نظیر پلاکت باعث شده است که دکتر خوب برای زانو درد از تزریق مستقیم آن به زانو و افزایش سرعت ترمیم آسیب دیدگی استفاده نماید.

فیزیوتراپی؛ فیزیوتراپی یک راه درمان با نتایج فوق العاده است که پزشک خوب برای زانو درد از آن در کنار سایر روش های درمانی نیز بهره مند می گردد. هم اکنون به دلیل توسعه تجهیزات و علم پزشکی، تکنیک های مختلفی در فیزیوتراپی کاربرد دارند. این تکنیک های پیشرفته در کنار تکنیک های فیزیکی مانند ماساژدرمانی تاثیرات بی نظیری را در مدت چند جلسه نشان می دهند. در قسمت زیر به برخی روش های استفاده شده در فیزیوتراپی اشاره می کنیم.

  • سوزن خشک: سوزن خشک یا درای نیدلینگ یک راه درمانی نوین است که بسیاری آن را معادل طب سوزنی می دانند؛ در حالی که هر دوی این روش ها دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند. توجه داشته باشید که این تکنیک در کنار سایر روش های درمانی علائم دردناک شما را کاهش می دهد و انجام آن بایستی به تجویز دکتر خوب برای زانو درد و اجرای کارشناس فیزیوتراپیست صورت گیرد.
  • تکارتراپی: در این روش جدید فیزیوتراپی، از امواج الکترومغناطیس استفاده می شود. ساطع شدت این امواج به ناحیه آسیب دیده در یک طول موج استاندارد، سبب افزایش خونرسانی در ناحیه شده و به کاهش علائم آرتروز زانو کمک می کند.
  • شاک ویوتراپی: شاک ویوتراپی یکی دیگر از روش هایی است که عموما در درمان درد زانو مورد استفاده قرار می گیرد. در این تکنیک از امواج صوتی بهره می گیرند که هیچ گونه خطری برای بدن انسان نداشته و ضمن نفوذ به زانو، علائم را کاهش می دهد.
  • الکتروتراپی: استفاده از جریان الکتریکی برای کاهش درد زانو نیز یکی دیگر از روش های کاربردی در فیزیوتراپی است و به خصوص در درمان تروماهای فیزیکی مانند شکستگی اثربخشی دارد.
  • آب درمانی: آب درمانی و یا انجام تمرینات اصلاحی در آب نیز در فیزیوتراپی با دو هدف صورت می گیرد. نخست آن که آب با دمای تنظیم شده به تقویت جریان خون و اکسیژن رسانی کمک می کند. ثانیا آب تاثیر وزن بر بدن را کم می کند و فشار را از روی زانو بر می دارد که این امر در بهبود انجام حرکات ورزشی مفید است.
  • اولتراسوندتراپی: این روش نیز توسط پزشک خوب برای زانو درد بسیار استفاده می شود که در آن امواج فراصوت با فرکانس بالا کاربرد دارند. این امواج خطری برای فرد به وجود نمی آورد.
  • مگنت تراپی: برای انجام مگنت تراپی، کارشناس فیزیوتراپیست بیمار را در یک محوطه دارای خاصیت مغناطیسی قرار می دهند. این دستگاه مانند آهنربا میدان مغناطیسی در اطراف زانو ایجاد می کند که سبب افزایش خونرسانی به ناحیه می گردد. مگنت تراپی با تحریک خون، آسیب را التیام می بخشد.

جراحی؛ گاهی دکتر خوب برای زانو درد مجبور به استفاده راه های تهاجمی مانند جراحی می باشد. ناگفته نماند که امروزه اعمال جراحی به دلیل پیشرفت دانش پزشکی با تجهیزات ویژه ای انجام می شود که آسیب، عوارض و تهاجم را به حداقل می رسانند. با این حال بسیاری از افراد زیر بار انجام جراحی نمی روند و از آن می ترسند.

در این راستا می بایست متذکر گردیم که چنانچه شما به پزشک خوب برای زانو درد مراجعه کرده باشید، قطعا وی بهترین را برای شما انتخاب می کند. تعویض مفصل زانو گاهی تنها راه برای بازگرداندن توان حرکت به فرد است. انجام جراحی گاهی نیز برای خارج کردن تومور یا کیست ضروری است.

 

فوق تخصص زانو در تهران از چه راه های تشخیصی استفاده می کند؟

معمولا به کسانی که در پی دکتر خوب برای زانو درد هستند، فوق تخصص زانو در پاییتخت و فوق تخصص زانو از امریکا معرفی می شود. زمانی که بیماران به فوق تخصص زانو در پایتخت مراجعه می کنند، وی از راه های تشخیصی مختلفی برای پیدا کردن ریشه مشکل استفاده می نماید. استفاده از این راه های تشخیصی دقیق در انتخاب راه درمان بسیار موثر بوده و به روند بهبودی سرعت می بخشد. روش های تشخیصی زانو درد به شرح زیر هستند.

معاینه بالینی؛ فوق تخصص زانو در تهران پیش از هر اقدامی به بررسی فیزیکی شما در اتاق معاینه می پردازد. در این حین ممکن است که در رابطه با سوابق بیماری و داروهایی که استفاده می کنید نیز سوال نماید. توجه داشته باشید که اگر زانو درد شما مشکوک به وجود شکستکی و دررفتگی مفصل می باشد، معاینه آن صرفا بایستی توسط فوق تخصص زانو در تهران انجام شود و افراد غیرماهر اجازه دستکاری آن را ندارند؛ زیرا در این صورت احتمال افزایش آسیب به استخوان و بافت های مجاور وجود دارد.

رادیوگرافی؛ رادیوگرافی یک روش تشخیصی نسبتا دقیق است که برای فوق تخصص زانو در تهران بسته به صلاحدید خود از آن برای تصویر برداری استفاده می کند. در این روش با استفاده از تجهیزات مخصوص پرتوهای رونگتن را به ناحیه تابانده و تصویر اجزای داخلی را ثبت می نمایند.

ام آر آی؛ ام آری آی یکی دیگر از راه های تشخیصی و عکس برداری غیرتهاجمی است که در آن از امواج الکترومغناطیسی کمک می گیرند. مزیتی که این روش نسبت به روش های دیگر دارا می باشد این است که می تواند علاوه بر نمایان ساختن اجزای سخت استخوانی، بافت های نرم را نیز مشخص کند. فوق تخصص زانو در تهران از این روش به فراوانی استفاده می کند.

 

معرفی فوق تخصص زانو از امریکا و دکتر خوب برای زانو درد

افراد بسیاری وجود دارند که برای درمان دردهای حاد یا مزمن زانوی خود به دنبال پزشکان مطرح دنیا به خصوص متخصص زانو از امریکا هستند. بدیهی است که انتخاب فوق تخصص زانو از امریکا با این هدف صورت می گیرد که افراد از درمان بیماری زانوی خود مطمئن بوده و نتیجه ایده آلی را کسب نمایند. اما توجه داشتته باشید که پزشکان متخصص زانو از امریکا یا هر کشور دیگری در صورت داشتن تجربه و معتبر بودن مدرک قادر به درمان شما می باشد.

لذا داشتن فوق تخصص زانو از امریکا و یا سایر کشورهای پیشرفته تنها یکی از ملاک های شما برای انتخاب دکتر خوب برای زانو درد است. پزشک علاوه بر داشتن متخصص زانو از امریکا بایستی مهارت کافی در درمان داشته و بتواند در مدت کوتاهی مشکل شما را تشخیص دهد. در راستا انتخاب بهترین پزشکان شما می توانید، دکمه “تماس با ما” را بفشارید و با کلینیک ارتوپدی ما ارتباط برقرار کنید. کارشناسان ما به شما در انتخاب دکتر خوب برای درد زانو و متخصص زانو از امریکا راهنمایی می نمایند.

 

سخن آخر

هدف تیم ما از تالیف این مقاله ارائه اطلاعاتی مفید در رابطه با درمان درد زانو توسط دکتر فوق تخصص زانو در تهران، فوق تخصص زانو از امریکا و سایر پزشکان با تجربه و متبحر می باشد. امید است بعد از مطالعه مقاله حاضر بتوانید بیش از گذشته در جهت ارتقای سلامت خود کوشا باشید.

نویسنده پست: orto

دیدگاهتان را بنویسید