کلینیک دکتر احمد
برترین مرکز درمان مشکلات ارتوپدی کشور

آدرس کلینیک : تهران- میرداماد -کازرون شمالی- کوچه نیک رای - ساختمان ماریا- پلاک 2 واحد 8

تهران- میرداماد -کازرون شمالی- کوچه نیک رای - ساختمان ماریا- پلاک 2 واحد 8

بهترین دکتر متخصص لگن در تهران، انتخابی مناسب برای درمان این عارضه

لگن یکی از مهمترین استخوانهای بدن یک انسان است و انجام بسیاری از حرکات جسمانی ما به عملکرد صحیح لگن بستگی دارد. گاهی اوقات مشکلات و بیماریهای متعددی برای لگن به وجود میآیند که تنها یک متخصص حاذق و با تجربه میتواند برای برطرف کردن آن به بیمار کمک کند.

خوشبختانه این روزها پزشکان ماهر و چیره دستی به عنوان بهترین دکتر متخصص لگن در تهران و کلینیک‌های درمانی معتبر آن در حال فعالیت هستند و بهترین خدمات درمانی را برای بیماران خویش فراهم می‌نمایند. اگر میخواهید در مورد این پزشک، تخصصهای او و بیماریهایی که به دست او درمان میشوند اطلاعات بیشتری به دست آورید.

بهترین دکتر متخصص لگن در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید :

 

لگن چیست و چرا باید برای درمان آن به بهترین دکتر متخصص لگن در تهران مراجعه کنیم؟

لگن در واقع یکی از مهمترین قسمتهای بدن یک انسان به شمار میرود که از یک بخش که شباهت بسیار زیادی به یک گوی دارد و همچنین یک قسمت کاسه مانند تشکیل شده است. شاید به همین سبب است که بسیاری از پزشکان لگن را به عنوان مفصل گوی و کاسهای نیز میشناسند و در مورد آن تحقیقات بسیار زیادی انجام دادهاند.

دو استخوان اصلی که لگن از آنها تشکیل شده است، در یک محل با همدیگر برخورد میکنند؛ در این قسمت یک غضروف مفصلی قرار دارد که در واقع به عنوان یک پوشش بسیار محکم و قدرتمند عمل میکند. این پوشش سبب نرمی استخوانهای لگن شده و به حرکت نرم آنها کمک فراوانی میکند.باید بدانید در صورت آسیب و یا برای درد لگن به چه دکتری مراجعه کنیم.

به طور کلی ما بسیاری از امور جسمی خود مانند راه رفتن، نشستن، ایستادن، بلند شدن و… را با کمک لگن خود انجام میدهیم. به همین سبب است که کوچکترین مشکل و ناراحتی برای لگن، ما را از انجام بسیاری از امور ساده و معمولی روزانه محروم میکند.

در چنین شرایطی، بهترین کاری که میتوان انجام داد مراجعه به بهترین دکتر متخصص لگن در تهران است. چنین پزشکی سال‌های طولانی را به کسب تحصیل و تجربه در زمینه درمان بیماری‌های لگن سپری کرده و برای تشخیص و درمان انواع بیماریهای لگن به شما کمک خواهد کرد.

معرفی کوتاه تخصصهای بهترین دکتر متخصص لگن در تهران

جای بسی خوشحالی است که این روزها در کشورمان متخصصان ماهر و با تجربهای داریم که به عنوان بهترین جراح لگن ایران به فعالیت مشغول بوده و خدمات ارزشمندی را به بیماران خود ارائه میدهند. شاید برای شما نیز این سوال به وجود آمده باشد که بهترین دکتر متخصص لگن در تهران کیست و چه تخصصهایی دارد؟

قبل از پاسخ به این سوال باید بگوییم به طور کلی، لگن و تمامی بیماریهای مربوط به آن، به عنوان یکی از زیر مجموعههای دانش تخصصی ارتوپدی قرار دارند.

بنابراین یک متخصص لگن، همان پزشک ارتوپدی است که سالهای سال، در زمینه بیماریهای سیستم اسکلتی و عضلانی به کسب علم و دانش پرداخته و مدرک معتبر خود را از بهترین مراکز علمی ایران و جهان دریافت نموده است.

تمامی استخوانها، رباطها، تاندونها، مفاصل و عضلات ما به عنوان زیر مجموعه سیستم اسکلتی و عضلانی قرار دارند و یک متخصص ارتوپد، در زمینه درمان تمامی مشکلاتی که برای این قسمت از جسم به وجود میآیند، میتواند به بیماران خود یاری برساند. بنابراین میتوان نتیجه گرفت لگن و تمامی قسمتهای آن، در حیطه دانش و تخصص یک پزشک ارتوپد ماهر و با تجربه قرار دارد.

به سبب آن که زمینه بیماریهای ارتوپدی بسیار گسترده و وسیع است، برخی از پزشکان دوره فوق تخصص ارتوپدی خود را، به صورت تمام و کمال به لگن و بیماریهای مرتبط به آن اختصاص میدهند. چنین پزشکان دوره فوق تخصصی خود را در زمینه تشخیص و درمان بیماریهای لگن سپری کرده و پس از آن به عنوان فوق تخصص جراحی لگن در تهران، پروفسور مفصل لگن یا بهترین جراح لگن ایران شروع به فعالیت مینمایند.

شیوه پیدا کردن بهترین فوق تخصص جراحی لگن در تهران

قبل از آن که به این سوال پاسخ دهیم باید بگوییم لگن، یکی از پیچیدهترین سیستمهایی است که در بدن انسان وجود دارد. این سیستم شامل بخشهای مختلفی از استخوانها، غضروفها، مفاصل و بسیاری از بافتهای نرم است که در هماهنگی کامل با همدیگر به سر میبرند.

یک فوق تخصص جراحی لگن در تهران در زمینه درمان بیماریهایی مانند عفونت لگن، شکستگی استخوان لگن، تعویض مفاصل لگن و… به فعالیت مشغول است. همچنین جراحیهایی مانند سیاه شدن سر استخوان ران، تومورهای استخوان و مفاصل لگن و… نیز در حیطه دانش و تخصص چنین پزشکی به شمار میرود.

برای پیدا کردن بهترین فوق تخصص جراحی لگن در تهران، باید به موارد بسیار مهمی توجه کنید. اصلیترین نکته، توجه به سوابق پزشکی، تخصصها و میزان موفقیت او در عملهای جراحی است که در زمینه لگن به انجام رسانده است.

خوشبختانه این روزها میتوان با مراجعه به وب سایت متخصصان و یا شبکههای اجتماعی که در آن به فعالیت مشغول هستند، اطلاعات جامع و کاملی در این زمینه به دست آورد.

شما در فضای گسترده اینترنت و دنیای آنلاین، با بیمارانی که به بهترین فوق تخصص جراحی لگن در تهران مراجعه کردهاند ارتباط برقرار کرده و نظرات آنها را در مورد پزشک مورد نظر جویا شوید.

با مشاهده این علائم به بهترین دکتر متخصص لگن در تهران مراجعه کنید

یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای برخی از بیماران به وجود آید این است که با مشاهده چه علائمی به بهترین فوق تخصص لگن در تهران مراجعه کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم سیستم لگن نیز مانند سایر قسمتهای بدن انسان، با علائم و نشانههایی به شما میگوید که زمان مراجعه به یک ارتوپد لگن فرا رسیده است.

با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا برخی از مهمترین علائمی که گویای به وجود آمدن یک مشکل جدی در لگن است را به شما عزیزان معرفی کنیم:

⦁ درد در قسمت لگن که آن را تا قسمت کشاله ران و زانو نیز احساس میکنید.

⦁ اگر درد لگن شما به قدری شدید است که در هنگام راه رفتن، لنگ میزنید.

⦁ اگر احساس میکنید دامنه حرکتی لگن و رانهای شما کاهش پیدا کرده است.

⦁ اگر در قسمت مفصل لگن خود با سفتی و ناراحتی مواجه هستید.

⦁ اگر علاوه بر درد، علائمی دیگری مانند بی حسی پاها، گزگز، سوزن سوزن شدن و ضعف را احساس میکنید.

⦁ اگر با تب و لرز مواجه هستید.

⦁ اگر به عنوان یک خانم در هنگام قاعدگی یا برقراری رابطه جنسی درد فراوانی را در قسمت لگن خود تجربه میکنید.

4 علت مهم به وجود آورنده درد لگن

بیماریهای بسیار زیادی وجود دارند که با ابتلا به آنها، درد شدیدی را در قسمت لگن خود تجربه خواهید کرد. درمان بسیاری از این بیماریها، در حیطه دانش و تخصص بهترین فوق تخصص لگن در تهران است. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا شما را با برخی از مهمترین علتهای ابتلا به درد لگن آشنا کنیم:

1. استئوآرتریت

این بیماری در واقع یکی از شایعترین انواع آرتروز است که بسیاری از افراد با بالا رفتن سن، به آن مبتلا میشوند. استئوآرتریت از آن دسته بیماریهایی است که غضروف مفاصل را در قسمتهای مختلف بدن و به خصوص لگن تخریب میکند.

پزشکان عقیده دارند عواملی مانند ژنتیک و یا فشار زیاد بر روی مفاصل باعث ایجاد التهاب در قسمت لگن شده و درد شدیدی را در این قسمت به وجود میآورد.

2. روماتیسم

روماتیسم یکی از بیماریهایی است که التهاب بسیار زیادی در قسمت مفاصل دست، پا، لگن، زانو، گردن و… به وجود میآورد. این التهاب درد فراوانی به خود به همراه آورده و بیمار را انجام بسیاری از امور روزانه محروم میکند.

معمولاً بیمارانی که به روماتیسم مفصلی مبتلا هستند، در ساعات اولیه صبح و پس از بیدار شدن از خواب، درد و ورم خیلی شدیدی در قسمت مفاصل خود احساس میکنند. خوشبختانه میتوان با استراحت و مراجعه به یک ارتوپد لگن، این بیماری را درمان نمود و از درد آن خلاصی یافت.

3. اسپوندیلیت آنکیلوزان

اسپوندیلیت آنکیلوزان یکی از انواع آرتروز است که باعث ایجاد التهاب در قسمت لگن، ستون فقرات و زانوها میشود. بیمارانی که با این مشکل مواجه هستند، درد و سفتی مفاصل را به خصوص در ساعات اولیه صبح و بلافاصله پس از بیداری تجربه میکنند.

4. شکستگی استخوان و دررفتگی مفاصل

اگر بخواهیم به یکی از شایعترین مشکلات لگن که باعث ایجاد درد شدیدی در این قسمت از جسم میشود اشاره کنیم، بدون شک از شکستگی استخوان و در رفتگی مفاصل لگن نام خواهیم برد.

بسیاری از افرادی که با پوکی استخوان مواجه هستند، بارها و بارها با چنین مشکلاتی در زندگی خود مواجه میشوند. در واقع زمانی که سن انسان افزایش پیدا میکند، مواد معدنی استخوانها کاهش پیدا کرده و بافت استخوان از بین میرود.

در این گونه مواقع استخوانها شکننده و حساس شده و ممکن است با کوچکترین حرکتی دچار شکستگی شوند؛ استخوان لگن نیز از این قاعده مستثنی نیست.

همچنین اگر سر استخوان ران به عللی مانند تصادفات رانندگی یا زمین خوردن به سمت عقب یا جلو حرکت نموده و از جای اصلی خود خارج شود، بیمار با در رفتگی مفاصل مواجه میشود که این موضوع نیز به عنوان یکی از مشکلات شایع لگن شناخته شده است.

علاوه بر مواردی که به آنها اشاره کردیم، مشکلاتی مانند اختلال مثانه، بیماریهای جنسی، عفونت لگن، عفونت کلیه، اختلال در عملکرد روده و مشکلات سیستم عصبی از جمله مهمترین علل درد لگن به شمار میروند که برای درمان آنها باید به بهترین جراح لگن ایران مراجعه کنید. همچنین خانمهایی که با مشکلاتی مانند بارداری خارج از رحم، کیست تخمدان، سقط جنین، سرطان رحم و سرطان دهانه رحم دست و پنجه نرم می‌کنند، ممکن است بیشتر از سایر افراد درد لگن را تجربه نمایند.

پروفسور مفصل لگن و جدیدترین روش های تعویض مفصل لگن

زمانی که شما به بهترین دکتر متخصص لگن در تهران مراجعه کنید، ابتدا با روشهای نوین تشخیص، ریشه اصلی مشکلات لگن بیمار خود را تشخیص داده و سپس بهترین راه برای درمان آن را انتخاب میکند.

در میان انواع روشهای برطرف کردن درد لگن، باید به جراحی تعویض مفاصل اشاره کرد. این جراحی توسط بهترین پروفسور مفصل لگن انجام شده و در مواقع تجویز میشود که سایر روشهای درمان مشکلات لگن، به رفع درد و ناراحتی بیمار کمکی نکرده باشد.

مهمترین روشهای تعویض مفاصل لگن که توسط پروفسور مفصل لگن انجام میشود، شامل موارد زیر میباشد:

⦁ تعویض کامل مفصل لگن: این روش یکی از رایجترین عملهای جراحی است که این روزها توسط بهترین جراح لگن ایران انجام میشود.

⦁ تعویض ناکامل مفصل لگن: در این شیوه از جراحی، همان گونه که از نام آن پیداست، مفاصل به صورت جزئی ترمیم شده و مشکلاتی که در این قسمت از جسم وجود دارد برطرف میشوند.

⦁ تعویض سطحی مفصل لگن: معمولاً پزشکی که به عنوان پروفسور مفصل لگن به فعالیت مشغول است، در این شیوه از جراحی به صورت سطحی اقدام به جایگزین کردن مفصل لگن مینماید. این موضوع سبب میشود که استخوان و مفصل بیمار حفظ شود و بیمار بتواند با همان مفاصل و استخوانهای اصلی خود، با کار و زندگی ادامه دهد.

بهترین دکتر متخصص لگن در تهران و روش های تشخیص او

اگر شما با درد ملایم و خفیفی در قسمت لگن خود مواجه شدید، ابتدا سعی کنید به استراحت پرداخته و با درمانهای خانگی متداول، اقدام به کاهش این درد نمایید. اما اگر دو هفته از آغاز درد لگن شما سپری شده و هنوز هیچ نشانهای از بهبودی مشاهده نکردهاید، حتماً یک قرار ملاقات با بهترین دکتر متخصص لگن در تهران ترتیب دهید.

پزشک ابتدا با شما در مورد زمان شروع علائم صحبت کرده و در مورد سابقه بیماریهایی که تا کنون به آنها مبتلا شدهاید سوال خواهد پرسید. در ادامه ممکن است شما را معاینه کرده و سپس برای تشخیص دقیق، آزمایشات دیگری را برای شما در نظر بگیرد. در ادامه مطلب به شما خواهیم گفت بهترین جراح لگن ایران با چه روشهایی اقدام به تشخیص دقیق مشکلات لگن شما مینماید:

1) رادیولوژی: یکی از آزمایشات متداول و دقیقی که میتوان از طریق آن بسیاری از مشکلات استخوانها و مفاصل لگن را تشخیص داد، رادیولوژی است. از طریق رادیولوژی میتوان به خوبی وضعیت استخوانها را بررسی نمود و بسیاری از بیماریهای آن را تشخیص داد.

2) سی تی اسکن: سی تی اسکن یکی از روشهایی است که با استفاده از اشعه ایکس و پردازش کامپیوتری تصاویر بسیار دقیقی از استخوانها و مفاصل در اختیار پزشک قرار میدهد.

در این شیوه، ابتدا با استفاده از اشعه قدرتمند ایکس، برشهایی از مفصل را مشخص نموده و در ادامه با استفاده از کامپیوتر، تصاویر سه بعدی از لگن به وجود میآورند. معمولاً اگر مفاصل ران و لگن با تغییر شکل مواجه شده باشند، با استفاده از سی تی اسکن میتوان این مشکل را به راحتی تشخیص داد.

3) ام آر آی: یکی دیگر از شیوههایی که متخصص و پروفسور مفصل لگن از آن برای تهیه تصاویر دقیق از استخوانها و مفاصل لگن استفاده میکند، تصویربرداری ام آر آی است. یکی از ویژگیهای مثبت این روش آن است که از طریق آن میتوان حتی از بافتهای نرم مانند ماهیچهها، تاندونها و عضلات لگن و ران تصاویر دقیقی تهیه کرد.

4) آزمایش خون: گاهی اوقات بهترین دکتر متخصص لگن در تهران، بیمار خویش را برای انجام آزمایش خون به آزمایشگاه ارجاع میدهد. چنین آزمایشی زمانی برای بیمار تجویز میشود که پزشک به وجود یک عفونت در قسمت لگن و یا روماتیسم مفصلی مشکوک باشد.

بهترین جراح لگن ایران برای درمان چه بیماری هایی به شما کمک می کند؟

پزشکی که به عنوان بهترین جراح لگن ایران شناخته شده است، طیف گستردهای از بیماریها را میتواند درمان نماید. او نه تنها علم و دانش فراوانی در زمینه تمامی بیماریهای لگن در اختیار دارد، بلکه به سبب سالها فعالیت در این زمینه و کمک به بیماران مختلف، تجارب ارزشمندی به دست آورده است و از این تجربههای ناب و ارزشمند، برای درمان سایر بیماران خود استفاده میکند.

هر چند طیف بیماریهایی که توسط بهترین جراح لگن ایران درمان میشوند بسیار گسترده است، اما ما در این قسمت میخواهیم به چند نمونه از آنها اشاره کنیم:

1- آرتریت مفصل ران

در این بیماری ممکن است یک یا چند مفصل از مفاصل لگن با التهاب مواجه شوند. این التهاب اگر به موقع درمان نشود، درد و سفتی بسیار زیادی را با خود به همراه میآورد. از جمله شایعترین نوع آرتریت مفصل ران که برخی از بیماران به آن مبتلا میشوند، میتوان به آرتروز و روماتیسم مفصلی اشاره کرد.

برای درمان این بیمار باید در اولین فرصت به یک متخصص لگن مراجعه کنید، چرا که در صورت عدم درمان صحیح و به موقع، ممکن است مفاصل ران و لگن دچار ساییدگی شوند و مشکلات زیادی را با خود به همراه آورند.

2- آرتروز مفصل لگن

آرتروز مفصل لگن از آن دسته بیماریهایی است که بسیاری از افراد با قرار گرفتن در سنین بالای 50 سال، به آن دچار میشوند. این بیماری زمانی پدید میآید که مفاصل لگن با ساییدگی مواجه شده و درد فراوانی را با خود به همراه میآورند.

این بیماری هر چقدر زودتر تشخیص داده شود، درمان آن نیز آسانتر خواهد بود. بنابراین اگر با هر نوع دردی در قسمت لگن خود همراه هستید، حتماً به یک فوق تخصص جراحی لگن در تهران یا شهر خود مراجعه نموده و مشکلات خود را در این زمینه با او در میان بگذارید.

3- بیماریهای مادرزادی لگن

برخی از افراد به صورت مادرزادی با بیماریها و مشکلاتی در قسمت لگن خود به دنیا میآیند. اگر این بیماریها در همان دوران نوزادی و کودکی تشخیص داده شوند، بدون شک بهتر میتوان آنها را درمان کرد و بیمار را از شر مشکلاتی که در بزرگسالی ممکن است برای او به وجود آید نجات داد.

بسیاری از این بیماریها، در همان دوران کودکی به راحتی درمان میشوند و نیاز به صرف هزینه و زمان زیادی برای رفع آنها وجود ندارد. بنابراین اگر احساس کردید نوزاد یا کودک شما با مشکلات مادرزادی در قسمت لگن خود روبروست، در اولین فرصت به بهترین دکتر متخصص لگن در تهران مراجعه نمایید.

4- جراحی تعویض مفصل لگن

در مواردی که نتوان با سایر روشهای درمانی آسیب دیدگی مفاصل لگن را برطرف نمود، عمل جراحی تعویض مفاصل توسط پروفسور مفصل لگن تجویز میشود. ذکر این نکته ضروری است که عمل جراحی تعویض مفاصل لگن، دارای حساسیت بسیار زیادی است؛ پس بهتر است برای انتخاب متخصص لگن دقت بسیار زیادی به خرج داده و به نزد بهترین فوق تخصص جراحی لگن در تهران یا شهر خود بروید.

روش های درمانی بهترین دکتر متخصص لگن در تهران

همان گونه که میدانید، علم پزشکی همواره در حال رشد و پیشرفت است و ما هر روز شاهد این موضوع هستیم که برای درمان بیماریهای مختلف، راههای جدیدی کشف یا ابداع میشود. بیماریهای لگن نیز از این قضیه مستثنی نیستند و خوشبختانه روشهای متعددی برای درمان هر کدام از این مشکلات وجود دارد.

زمانی که شما به بهترین دکتر متخصص لگن در تهران مراجعه میکنید، ابتدا شما را معاینه کرده و با روشهایی مانند آزمایش خون و عکسبرداریهای دقیق، به صورت ریشهای و کامل بیماری شما را شناسایی میکند. سپس بر اساس آن، یک روش درمان کامل و قطعی را برای شما تجویز مینماید.

در ادامه مطلب، شما را با برخی از متداولترین روشهایی که یک فوق تخصص جراحی لگن در تهران از آن برای درمان بیماریهای لگن استفاده میکند، آشنا مینماییم:

1. دارو درمانی: معمولاً اولین و ابتداییترین شیوهای که یک متخصص لگن از آن برای درمان مشکلات لگن بیمار خویش استفاده میکند، دارو درمانی است.

با استفاده از داروها میتوان التهاب و درد لگن را کاهش داد و از تحلیل رفتن استخوانها و یا آسیبهای مفصلی جلوگیری به عمل آورد. از جمله بهترین نوع داروهایی که برای درمان بیماریهای لگن مورد استفاده قرار میگیرند، میتوان به داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی و انواع آنتی بیوتیکها اشاره نمود.

2. فیزیوتراپی: گاهی اوقات یک پروفسور مفصل لگن تشخیص میدهد که بیماری لگن شما با انجام تمرینات فیزیوتراپی بهبود پیدا خواهد کرد. این تمرینات اگر به صورت منظم و مستمر انجام شوند، دامنه حرکتی جسم شما را افزایش داده و درد لگن را کاهش میدهند. اگر شما با انجام تمرینات کششی، ماهیچهها و تاندونهای قسمت لگن را تقویت نمایید، مشاهده خواهید کرد که درد آن روز به روز کمتر خواهد شد.

3. رژیم غذایی: در برخی از مواقع، پزشکان یک رژیم غذایی خاصی را به بیماران مبتلا به مشکلات لگن پیشنهاد میکنند. معمولاً این غذاها دارای فیبر، ویتامین و انواع مواد معدنی هستند و به خوبی نیازهای جسم شما را برآورده خواهند کرد. همچنین با مصرف غذاهای سالم و سرشار از فیبر، میتوانید اضافه وزن خود را نیز کاهش دهید؛ چرا که داشتن اضافه وزن، خود عامل مهمی است که مشکلات متعددی را برای لگن به وجود میآورد.

4. جراحی: در مواقعی که هیچ کدام از روشهای ذکر شده برای رفع مشکل بیمار موثر نبودند، متخصص عمل جراحی لگن را به بیمار پیشنهاد میدهد. این عمل جراحی به سبب حساسیت بالایی که دارد، باید توسط بهترین پروفسور مفصل لگن انجام پذیرد.

مزایای مراجعه به بهترین دکتر متخصص لگن در تهران

بدون شک مراجعه به بهترین دکتر متخصص لگن، همواره مواهب بسیار زیادی را با خود به ارمغان می‌آورد. در واقع زمانی که شما یک قرار ملاقات با چنین متخصصی تعیین میکنید، میتوانید از تمامی تجارب ارزشمند و دانش او برخوردار شوید.

این پزشکان با تمامی روشهای درمانی نوین در دنیا آشنا هستند و بر اساس مشکلاتی که بری لگن شما به وجود آمده است، یکی از بهترین نوع این روشها را انتخاب میکنند. همچنین آنها توانایی تشخیص بالایی دارند و با دستگاهها و ابزارهایی که در دسترس آنها وجود دارد، به راحتی و در کوتاهترین زمان ممکن، ریشه مشکلات لگن شما را کشف کرده و درمان آن را آغاز میکنند.

شما با مراجعه به چنین پزشکی، از شر تمامی دردهای آزار دهنده و ناخوشایندی که مدتها شما را درگیر نموده بود، رها میشوید. آن زمان است که به خود میگویید ای کاش زودتر درمان بیماریهای لگن خود را به یک متخصص لگن حاذق و برجسته میسپردم و این همه درد نمیکشیدم!

سخن پایانی

لگن یکی از مهمترین قسمتهایی است که در سیستم اسکلتی و عضلانی ما وجود دارد. همان گونه که میدانید بسیاری از امور روزانه ما از جمله نشستن، ایستادن، راه رفتن، ورزش کردن و… به لگن بستگی دارد. بنابراین به وجود آمدن هر گونه درد و ناراحتی برای لگن میتواند زندگی را برای ما سخت و دشوار نموده و ما را از انجام امور ساده روزانه محروم نماید.

جای بسی خوشحالی است که در کشورمان ایران، متخصصان حاذق و برجستهای داریم که سالهاست به عنوان بهترین دکتر متخصص لگن در تهران به فعالیت مشغول بوده و خدمات ارزندهای به بیماران خود ارائه مینمایند. ما در این مقاله تلاش کردیم شما را با مهمترین علائم و علتهای بیماریهای لگن آشنا کرده و در مورد تخصصهای یک متخصص لگن، اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

همچنین شما را با بهترین شیوههای تشخیص و درمانی که متخصصان لگن از آن استفاده میکنند آشنا کرده و در مورد مزایای مراجعه به چنین پزشکی، به بحث و بررسی پرداختیم. امیدواریم ارائه این مقاله به شما کمک کرده باشد تا اطلاعات جامع و کاملی در مورد چنین متخصصان ماهر و با تجربهای به دست آورید و با خیال راحت، درمان بسیاری از بیماریهای مربوط به لگن خود را به آنها بسپارید.

نویسنده پست: orto

دیدگاهتان را بنویسید